Fett bra!

Denna dagen började oerhört bra men att vi fick frukost i skolan, riktigt gott och jag åt som en galning (gratis är ju extra gott) och fick sen stå mitt kast då jag mådde illa så mätt jag var. Sen slutade jag klockan ett efter att ha suttit och snackat skit vid datorerna med Josse, dock samtidigt som vi gjorde en mycket viktig uppgift vilket var att bränna ut våra kära musikvideor. När jag sen kom hem så tränade jag och Hannah, och efter det så stack vi hem till henne och såg på "se upp för dårarna", har bara en kommentar om det och det är - FETT BRA! :D
och när jag sen kom och hade käkat så såg jag en sjukt bra sak på mitt rum - MINA H&M KLÄDER HADE KOMMIT! gud så glad jag blev, och ännu gladare blev jag när jag provade min underbart fina nya kappa (ja man får säga att ens egna saker är skitsnygga, så det så!) så glad som en lärka är jag nu när jag sitter här, och vet med mig att imorgon är det ingen skola för mig och på kvällen ska vi UUUUUUUUUT OCH HA VÄRLDENS ROLIGASTE KVÄLL!

the best way to get over someone is to under somebody else .

/  yours truly M .


Kommentarer
Postat av: hannah

FETT BRA! :D

2007-09-01 @ 00:59:04
URL: http://hannahlindblaad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0