Hej igen c4

jag har saknat dig, eller jag har iaf saknat Tord (btw så har han klippt sig, supersexigt).
idag så började dagen iaf med att vi såg på pirates of the carribean i vår egen lilla biosalong, bra film (mycket tack vare Johnny depps insatts som pirat som till och med är sexigare än vad Tords nya frilla är). men let's face it, efter 2,5 timme så börjar man känna en lätt träsmak i röven och bli något rastlös (iaf om man heter Magdalena Nilsson) så jag tackade något enormt när vi fick sluta för lunch. Men efter lunchen så skulle vi till aulan och lyssna på en föreläsning som visade sig vara det tråkigaste som jag någonsin har varit med om i mitt 16 år långa liv (och jag har varit med om mycket tråkigt) så efter att ha lyssnat på snubben i 1,5 timme så fick vi en liten bensträckare vilket betydde ungefär samma sak som ett bra sätt att kunna fly på för väldigt många, därav bland annat mig och Josse som istället gick lite på stan och sen åkte hem en timme tidigare :)

Imorgon ska jag, Frida och Nathalie har shrekmaraton =)

6 billion people in the world, 6 billion sould, and sometimes all you need is one.

/ yours truly M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0