hjärtats fröjd.

Jahapp, då missade jag min buss med 5 ynkliga minuter och då får jag vänta 55 minuter till nästa. Surt sa räven. Men jag ska inte deppa för trots allt så slutar jag klockan 12 (vilket är extremt tidigt jämfört med att jag slutade klockan 5 igår!). När jag kommer hem så ska jag träna på gymmet för sista gången innan mitt kort går ut imorgon, trevligt värre och sen ska jag slappa så mycket det bara går. Jag är så himla trött efter att ha blivit väckt ungefär 5000 ggr igår, orkar inte dra upp allt men det var himskt irriterande! :P

Idag har jag iaf köpt världens absolut sötaste hjärtskedar! =) ska lägga ut dom på min bdb när jag kommer hem sen, (www.kallamigmaggan.bilddagboken.se)

Sometimes people play hard to get 'cause they need to know the other people feelings are real .

/ yours truly M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0