Josefin Sandler

this is the story of a girl
who cried a river and drowned the whole world.


Igår så åkte jag in till stan för att möta Josefin och gå en runda på stan tillsammans. Jag hade bestämt mig för att inte handla något eftersom jag var inne i lördags och handlade, men efter att jag hade gått inne på sandelins i ungefär 10 minuter så var mina armar överfulla med kläder och det slutade med att jag köpte 2 tröjor, en jacka och en klänning och en massa massa ångest (vilket jag inte brukar ha när jag shoppar loss så det är ett tecken på att jag har handlat helt galet mycket den senaste tiden). Menmen, när vi kom hem så åt vi middag och såg på en av mina favoritfilmer - Happy Gilmore. Jag älskar Adam Sandler och alla hans filmer, kvittar hur många gånger jag ser dom, garvar ändå alltid lika mycket! så när den var slut och vi vilat lite så satte vi på nästa - 51:st dates!
"Sorry, but you needed a fishslap" ^^
idag så vaknade vi upp sugna på promenad i Tollarp och gick därför ut en runda med mina  vovvar, där efter fick vi gå hem och sätta i oss lite frukost! :D när vi väl hade ätit i en hel evighet (josse är slöast i världen på att äta) så åkte vi till yngsjö och spelade minigolf med min familj. Jag är så stolt över mig själv som lyckades slå hole in one TVÅ GÅNGER! :D lyckades dock bara komma 2:a eftersom min mamma var snäppet bättre :P

Motsatsen till kärlek är inte hat, 
för om du hatar någon så betyder det att du fortfarande bryr dig.
-

/  yours truly M .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0