Stranden

Idag så har jag spenderat min dag på stranden tillsammans med Ellen, Frida och Hanna. Man får ju passa på de få soldagar som vi har och de få dagar vi har kvar innan skolan börjar.
Var iaf väldigt härligt, även fast det kom något litet (ibland även riktigt stora) moln ivägen för solen imellanåt =)
Men dagen var iaf väldigt trevlig, mycket tack vare att jag och Ellen handlade den underbara Ottoglassen, och de hade smaken apelsinchoklad vilket är min favorit (gud så glad jag blev eftersom den har varit slut hela sommaren)men det berodde också även litelite grann på sällskapet! =)

Nu ikväll ska jag på picknick i das florapark med 3 riktiga snyggingar =) mys på den. 

You hate everything about me, why do you love me? -

/ yours truly M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0