Att blogga eller inte blogga.

Ikväll har jag fått klagomål på att jag ej är så seriös med min internetblogg vilket kändes som ett hugg i hjärtat. Såå nu ska jag ta tag i detta och vara seriös ^^ men det är faktiskt inte lätt att vara en upptagen kvinna som inte hinner blogga överallt (eller inte ha något liv och faktiskt ha blogg på  3 olika ställen?).

Men då ska jag ta och berätta vad jag har haft för mig i min underbara helg. Igår så var jag och pumpade på gymmet med Nathalie, jag känner verkligen vilken biff jag har blivit. Och så var jag i stan med min kära bror och hjälpte honom att handla ett par ursnygga jeans (tummen upp Magdalena). På kvällen så var jag hemma och såg på Music & lyrics, det var mys :) Idag vaknade jag på ett av de bästa sätten som det finns att vakna på - att Frida ringer och väcker mig och vill snacka lite skit (: det var oerhört trevligt och efter jag var färdig med det så joinade jag mina föräldrar som åt frukost, om man sen vill höra fortsättningen på min dag så kan man läsa min blogg på Lunarstorm.se? eller så är man kanske bara glad att man slipper? ^^

Om man lyckas ta mig i från msn nu så ska jag lägga mig i min gosiga säng och drömma bort några timmar. Imorgon är det grilltime! (:

Vi kisade mot kameran och log.

/ yours truly M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0