Du är min idol.

Ikväll har jag haft en riktigt hemma kväll i soffan , först ska såg jag på Idol (HEJA KRISTOFFER, för han är så härlig) och sen så jag käkade jag ett helt paket Otto´s som min pappa hade varit rar nog och köpt åt mig, och sen tittade jag på Nina Frisk. Fick höra idag i skolan att den VISST DET innehöll sex, så då var det bara att hemma och hyra den direkt ;) Haha. Den var väl lite små rolig, men trots en del sexscener så har jag faktiskt sett betydligt bättre filmer. Men nu tänkte jag snart hoppa i säng för imorgon ska jag vara pigg och glad för då ska jag till Nova lund med mina favorit tjejer - Mamma, Frida och Nathalie! :D

"Sådana skor hade min mamma på 90-talet, helt ärligt" - haha ^^

/ yours truly M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0