Ekenabben

Nu sitter jag och fördröjer tiden och väntar på att min textlektion ska ta slut, sen kan helgen börja. Idag har vi varit på utflykt i Kristianstad och fått supergod fika på lektionen, ganska mysigt faktiskt! :) men nu ska jag snart ta bussen hem och så ska jag laga mat tillsammans med min superpingla, vid namn Frida Ekelund. Och efter det ska vi in till stan igen och så ska vi hem till Nichlas och umgås med han och Christoffer lite :)

Förövrigt så har dagen gått åt att gnälla över min megafinne jag har bredvid näsan !! blä på den. Men Janina tröstade mig och visade att det finns dom som har det värre än mig, om du också känner dig depp över en finne så kan du ju spana in den länken här under :)
http://www.youtube.com/verify_age?next_url=/watch%3Fv%3DmOH333Br4IM

Smarta flickor skriver löften med blyerts -

/ yours truly M .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0