En oktober dag

Olle & Olla Olsson, nog det sötaste namnen jag någonsin har hört! för er som undrar så heter Annas farmor och farfar så. Jag ska döpa mina barn till det! :)

En annan söt sak är att min pappa ringde idag och berättade att han hade köpt en hundvalp! :D en blandning mellan cockerspaniel och pudel tydligen. Låter urgulligt, och det finns nog inte en valp i världen som inte är urgullig heller! Den kommer iaf nästa helg och sen händanefter så vet jag vad jag kommer göra när jag jobbar och för er som inte vet så är svaret på den frågan - gosa exakt hela tiden! :)

Men nu ska jag se på DH med mamma och sen nana mig själv. för gud vad jag är trött nu för tiden, somnade idag när vi såg på film i skolan (iofs så sov halva klassen men ändå) och sen somnade jag på bussen hem och drömde att jag hade råkat åka till Åhus istället, så när jag vaknade så blev jag jätterädd men så visade det sig att jag trots allt var i kära Östra Vram :) Men sov gott mina vänner! 

you can be a big part of someones life without even know it.
 
/ yours truly M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0