Måndag morgon.

Sitter i skolan och har inget att göra, har redan spelat yatzy i en timme och lyckades komma 6:a av ALLA på lunarstorm, känner mig stolt och jag har hört att man ska sluta när man ligger på topp så jag bestämde mig för att göra något annat. Och då kan jag ju passa på att berätta vad jag har gjort i helgen :

 i fredags var jag på bio och såg Adam Sandlers nya film - härmed förklarar jag er Chuck & Larry, riktigt bra faktiskt! :) dock en aning sjuk imellan åt. 
I lördags så var jag och Nathalie uppe redan klockan sju och gick ut och gick en runda, sen in till stan för att äta frukost och sen vidare på massage och ansiktsbehandling, riktigt härligt! Så skulle man haft det varje helg, inte konstigt att kändisar är snygga egentligen! :P 
Skulle kört go-cart med tjejerna på eftermiddagen men pågrund av det tråkiga vädret (regnade som VANLIGT) så kunde vi inte köra, hemskt trist! Men istället så lagade jag och Nathalie mat hemma hos henne - kyckling och pommes! innan allt det andra folket kom, resten av kvällen spenderandes med att spela pictonary :D och gissa vem lag som vann? ni förstår givetvis att det var mitt ! :D 

Snälla du förlåt mig, jag glömde vem jag var.
Snälla sluta lyssna, glöm allt jag sa. - kent <3 

/ yours truly M . 


Kommentarer
Postat av: hannah

ja men det var ju bara för att jag var med i det laget ;)

2007-10-14 @ 11:25:59
URL: http://hannahlindblaad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0