Matteprov.

Igår så krossade Josefin mitt hjärta.
man riktigt hörde hur det krasade när hjärtat gick i tusen bitar.
hemskt sorgligt.
Verkligen tur att jag har fler i mitt skåp :)
[ för er som inte vet så var det en av mina hjärtformade flingor som hon trampade på ]

förövrigt så har vi precis haft terminens första prov och vårt livs första prov i Matte B. Det gick bra känns det som, men det återstår och se när man får tillbaka det .
Idag efter skolan så ska jag nog gå och handla mig något fint klädesplagg att ha på mig när vi ska ut imorgon, känns som det behövs fastän mamma alltid klagar på att det är helt OMÖJLIGT att få in mer kläder i min garderob som är fullproppad. Väldigt knasigt faktiskt.

Den borglömda konsten att bevara en hemlighet -

/ yours truly M .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0