Novemberlov i oktober

Äntligen är det lov, gud så underbart det är. Och lovet hade inte kunnat börja bättre heller - slutade tidigt i fredags och sen hade jag en mycket mysig fredagkväll, lördagen var inte fullt lika mysig men väldigt väldigt rolig! :D och idag så kände jag mig något sleten, vilket man nog kan förstå efter gårdagen. Men jag har haft det hur härligt som helst när jag har gått runt i pyjamas hela dagen, tittade på One tree hill och käkat tonvis med onyttigheter. Kan det bli bättre? :) Imorgon så ska jag och josefin titta på desperata hemmatanter och sen i veckan ska jag bland annat jobba, gå på bio och åka till malmö! :)

Thanks for the memories, even though they weren't so great.

/ yours truly M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0