dom jävlarna

var ett tag sen jag skrev ett litet inlägg här inne så tyckte att det var läge till det nu :) idag börjar jag inte förens halv två vilket är helt underbart skönt, God bless studietiden! Så jag har hunnit med att duscha (kan ju vara bra ibland), göra frukost och sen tappa hela skiten i trappan (yoggi, flingor, macka och hela fadderullan) och sen göra ny frukost som jag den gången lyckades äta upp istället, se på one tree hill och gråta som en liten bäbis (sjukt att jag har så lätt för att böla till filmer egentligen).
Nu så ska jag göra vid mig lite och sen bege mig till skolan för att åka ut på exkursion, wish me good luck!

"Jag vill ha feta människor omkring" - William Shakespeare

/  yours truly M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0