du vågar vara rak.

We buildt it up to watch it fall -

Idag tog jag malmöbussen hem och där satt jag djupt försjunken i mina egna små tankar när jag plötsligt ser Tollarps sporthall passera förbi fönstret (som för er som inte vet är den enda hållplatsen att hoppa av på ifall man bor i Tollarp, annars hamnar man i Malmö). Det var ju väldigt märkligt, inte för att jag hade kommit på att trycka på stoppknappen men det brukar ju alltid vara någon annan som gör det? :P Men tur som jag hade så var busschauffören himskans trevlig så han släppte av mig längs E22:an så jag fick lite extra motion men det har jag ju aldrig dött av =)

Ikväll ska jag ha hemmamys kväll med Frida & Nathalie, vi ska se på skräckis och äta glass :) kan förmodligen inte bli bättre.

du säger att saknad kan man lära sig att leva med,  ibland.

/ yours truly M .

Kommentarer
Postat av: Tarzan

Det Var ju synd du missa bussen men du behövde väl motionen! :P

2007-09-10 @ 17:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0