Aldrig ge hjärtat rakt ut

Igår så var jag och åt på björkhhällan tillsammans med min kära far, efter det så körde vi ut och övningskörde. Gick faktiskt riktigt bra, och det börjar till och med lite roligt. Körde i en hel timme och sen körde jag endan hem till Nathalie där pappa sen fick ta över och köra hem igen eftersom jag skulle stanna där. Väl framme hos Nathalie så gick vi ut och hoppade studsmatta, gjorde en hel del nya konster bland annat "stjärnan" och "stearinljuset", mycket proffsigt om jag får säga det själv! Efter att ha hoppat en timme så var vi riktigt anfådda och varma så vi begav oss in och gjorde huvudaktiviteten - tittade på one tree hill! Blev klara med säsong 4 och hann även titta första avsnittet på säsong 5. Finns förmodligen inget bättre program, I love it.

Idag vaknade jag tidigt och åt frukost redan klockan 9. Där efter har jag gjort lite till på historia arbetet, tränat och ätit middag. Nu ska jag titta på "the power of 10" och "sanningens minut" som båda är ganska roliga program som går på 5:an, blir nog även att äta en tallrik ottos glass om jag känner mig själv och mina söndags kvällar rätt.

p.s. jag har lärt mig lägga in bilder här. det var ju sjukt lätt, gömt bakom ett litet träd ;) därav får ni den här söta jordgubben här av två anledningar :
1. Jordgubbar är sinnesjukt gott. Jag älskar det.
2. Jorgubbar är ett fint bevis på att sommaren närmar sig och jag, som alla andra, älskar sommaren.

image4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0