Att fånga en fjäril

att kunna gå utan strumpor, med solglasögon, klänning och äta glass utomhus utan att bli blå om läpparna - det är lycka!
Äntligen är våren här och det finns nog inget som får en på så bra humör! =) detta är förmodligen en av anledningarna till att min dag har varit så bra! Började med att jag vaknade vid 8, stack ut och sprang en runda innan jag åt min underbara frukost bestående av havregrynsgröt, därefter duschade jag och tog bussen in till stan Väl inne i stan så hade vi bara en lektion därav jag satt och ritade rödluvan och vargen i tre timmar, hann dock bara bli klar med rödluvan men söt blev hon allt! =) Efter det så kom mamma och hämta mig så körde vi till yngsjö för att handla glass på Otto's, mycket glass blev det också så nu är jag väl förberedd på sommaren!
Nu när jag kommit hem så har jag varit ute och gått en runda och ikväll blir det desperate housewives! Kan det bli bättre än så här?

Sommaren kommer iaf bli något speciellt därför att:
 - Jag ska se Kent och Håkan Hellström i helsingborg den 23 juli
 - Jag ska till Ivö och cykla
 - Jag ska till stockholm med Frida
 - Jag ska sola, i stort sett alltid.
 - Jag ska äta otto's glass på stranden.
 - Jag ska slå rekordet i strandtennis
 - Jag ska grilla på stranden
 - Jag ska bo i åhus med Frida
 - detta är mitt sista "riktiga" sommarlov. (det känns dock mer läskigt än bra faktiskt).

/ yours truly M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0