För alla oss som inte vet vad vi vill

Igår efter skolan så lagade jag och Hannah hamburgare hemma hos mig innan vi cyklade upp till IP och kollade på när Tollarps A-lag spelade fotboll. Det är verkligen sommarkänsla på det! Efter att ha stått där i två timmar och snackat skit med Ellen och Nathalie (och sett Tollarp vinna med 2-1) så cyklade vi hem igen och åt kladdkaka, glass och jordgubbar, mumma! :) Trött som attans var jag så somnade redan klockan halv 12.

Idag har jag inte gjort mycket vettigt, har ätit frukost och därav gjort frukt smoothie till mig och mamma och skrivit lite på mitt historia arbete som handlar om slavhandeln i sydamerika. Inte världens roligaste sysselsättning en lördag men det måste göras det också, och det har faktiskt gått ganska bra (kanske tack vare att jag ätit ett paket ballerina under tiden?). Nu ska jag i alla fall ta en paus och gå och duscha.

Do feel like a man when you push her around.
Do you feel better now when she falls to the ground.


/ yours truly M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0