Hello sunshine

Pink Lady. Jag säger bara det, smaka dom äpplena! Det är förmodligen världens godaste äpplen som någonsin gått i ett par skor (iofs kanske inte så många äpplen som går i skor? men om dom nu gjorde det så hade dessa varit dom bästa). Vilket fall som helst, jag har aldrig varit en sån som älskar äpplen men dessa är underbara, måste provas! :)

Denna helgen har varit något utöver det vanliga, och det finns en anledning till detta - solen! Äntligen har det blivit vår och jag kan ta fram alla mina våraktiga klänningar som jag varit rädd att jag aldrig skulle få tillfälle att använda och kunna ha mina nya vita skor utan att vara rädd för att dom ska bli smutsiga av regn och slask.
Jag har till och med solat utomhus för första gången detta året, det skedde igår ute i Hannahs trädgård. Det var helt underbart (fast det blåste lite kallt ibland). Det finns inget jag älskar så mycket som att sola (förutom shoppa och äta glass då givetvis).
så hoppas nu detta håller i sig, för annars blir jag djupt besviken. Men nu ska jag klä om mig för att ha uppvisning med gymnastiken.

Vad jag vill nu är att se dig som i slowmotion, när du går sönder inuti,
så som jag gjorde.


/ yours truly M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0