Hope this feeling last

Ikväll har jag haft fullt upp, var först efter skolan och köpte nytt gymkort med pappa (sjukt efterlängtat och behövt!!) sen övningskörde vi i 1,5 timme.. och jag måste säga att det ser lovande ut. Till och med pappa var riktigt nöjd!
Sen var det dags att cykla till träningen, sommarens sista sommargympa för nästa vecka börjar allvaret (som man så fint brukar säga), hurtig som jag är så var jag även med på träningspasset efteråt så det blev 2 intensivpass på racken vilket ledde till att jag nu sitter här utslagen i min soffa med datan i knäet och inte har gjort något på min läxa som jag egentligen skulle gjort ikväll (lägg märke till att detta är min första läxa och inte ens den orkar jag göra, ser lovande ut för 3:an?). 

Imorgon ser ut att bli en oerhört fin dag, morgonen börjar med att jag ska till frisören klockan 9 vilket är ännu mer efterlängtat än gymkortet. Ska äntligen klippa mitt mycket slitna och långa hår. Sen blir det att luncha med mamma och storebror innan jag ska ha dagens enda lektion. Där efter blir det invigning på Xcluesive med Mik och Tess innan vi beger oss till tollarp för en välbehövd BAS-kväll! Kan det bli bättre? 

Trevlig helg sötnosar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0