Ingen som du

Igår så dödade jag och Ville en jättebamse spindel som fanns på mitt rum, kan det möjligtvis vara anledningen till att det har ösregnat exakt hela dagen idag? Isåfall så gör det inte mig något för jag gillar när det regnar (åtminstone om jag inte ska iväg eller tvingas vara utomhus). Så denna dagen har spenderats precis så som det är meningen att man ska spendera ösregninga dagar - liggandes inomhus och mysa! 
Nu har jag även varit ute och gått en runda med mamma, hundarna och mina gummistövlar. Som sagt så älskar jag att vara ute och gå i regnet så det var ganska kul. Blev sen en varm dusch och sen gjorde jag mig en kopp te, kändes som det var ett perfekt tillfälle att träna på min tedrickning. Jag känner att jag helt klart kan lära mig älska te, detta är ju trots allt min andra kopp bara idag. Den första dracks vid klockan 2 inatt. Natt-te kanske är precis lika gott som natt-mat? Svaret på den frågan är ja, så länge som man har kanelbullar till också! 

Ikväll ska vi äta kräftor och dricka vitt vin i familjen, ganska mysigt! (var dock inte så seriös med vinet, får se om det blir något sånt). Och sen in till stan och träffa Mik, Tess och sen vidare hem till Werner och lyan. 


Denna bilden är sjukt passande på flera olika sätt:
1. Detta är ett av mina absoluta favoritavsnitt i OC.
2. I detta avsnittet så regnar det exakt hela dagen (precis som det har gjort här också).
3. Av en ren slump så tittade jag på just detta avsnittet igår.
4. Seth är utklädd till en spindel, hyfsat lik den som fanns på mitt rum igår (den var dock inte röd, men jättestor). 
5. + att bilder på Adam Brody är alltid passande!

Kommentarer
Postat av: lojjsan

han är så snygg ;D

2008-08-24 @ 16:33:26
URL: http://loolouisee.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Knappt va?! ;)

2008-08-24 @ 19:07:39
URL: http://magdalenanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0