You don't see me like I wish you would

Igår så blev det myskväll hemma hos Nathalie med henne och Mickey! Var dock jävligt trött så somnade tidigt och sov länge idag, förmiddagen spenderade jag då liggande i min säng och kollade på SATC, ibland får man unna sig att vara riktigt lat!
Sen har jag i stort sett lekt med min bästis (Iben) hela dagen - handlat glass, kollat på scooby doo och hoppat studsmatta!
Nu därimot ska jag ta tag i mig själv och göra en ordentlig städning på mitt rum, har faktiskt blivit riktigt stökigt sen jag kom hem från Karlskrona i fredags och det är inte alls likt mig. Så nu ska jag höja volymen på musiken och fixa detta så att jag kan trivas på mitt rum igen :)

Har även beställt tröjor med Hannah idag, detta är min extremt klockrena tröja som jag köpte:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0