Jag ger upp

Igår så träffade jag tjejerna i stan, handlade lite och gick och åt på Trendie. Sen tog vi bussen hem till mig, jag och Mik bakade supergoda chokladmuffins och sen satt vi på "What happens in Vegas", som är en av BASENS favvisfilmer! Den är ju verkligen bara sååå bra, känns som den varar i ungefär en kvart bara för tiden går så snabbt!
Sen stack Nathalie hem och vi andra lagade hamburgare och satte oss och snackade i mitt kök, där satt vi sen kvar när Nathalie kom igen. Och där satt vi i några timmar till och snackade, ganska händelserik och informationsfull kväll iaf! ;)
Halv fyra-fyra satte vi på 27 dresses och sen somnade alla en efter en.

Idag sov vi länge innan vi till sist (klockan 12) dukade fram frukosten och tittade på SATC. Nu har pinglorna stuckit hem och jag ska sitta här och roa mig lite, sen ska jag nog ut och springa en tur! Ikväll är det möte som gäller, plus att jag ska se klart på 27 dresses!

Jag orkar inte bli besviken -


Snyggaste nånsin!



Vi är dom bästa bakarna! :)



Mums!

Kommentarer
Postat av: Mik

fy för katten, man till och med ser att muffinsarna är dom godaste nånsin!

2008-08-05 @ 18:47:12
URL: http://mhagstrom.blogg.se/
Postat av: Therese

skenet bedrar, muffinsen är större, saftigare och finare i verkligheten :D

2008-08-06 @ 00:08:53
URL: http://tessother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0