Livet är en fest

Ikväll blir det sommaravslutning på HoB med Basen, då ska vi öppna våra hemliga brev som vi skrev till oss själva för ett halvår sen. Sen dess har vi då turats om att ha dom i ungefär en månad var (typ som i den boken systrar i jeans, fast nu var det hemliga brev istället för ett par slitna jeans). 
Jag har tänkt lite på hur deppig jag var den perioden som dom breven skrevs, hur tråkigt jag tyckte allt var just då och hur annorlunda det är till hur mitt liv är nu, för så här bra som mitt liv är just nu har det nog aldrig varit! Det beror på så mycket olika saker, bland annat för att jag har dom bästa vännerna man kan ha och att vi hittar på och gör superkul saker hela tiden! 
Detta sommarlovet har verkligen varit det bästa NÅNSIN! tänkte därför skriva upp allt som jag gjort i sommar (det som jag kommer ihåg åtminstone).

- Poolparty hos Mik.
- Jordgubbspallning x2
- EM fest hos Elin
- EM fest hos Mik
- EM fest hos mig
- Midsommar i Åhus.
- Helt galen och bortglömd utbildning i Ängelholm
- Ätit på HoB ungefär 16453875 gånger
- Sett mina 3 favvis filmer på bio (What happens in Vegas, Sex and the CIty och Mamma Mia).
- Kristianstaddagarna
- Diggiloo med familjen
- Picknick i Miks dunge 
- Spontan grillfest hos Nathalie
- Tivolirock med förfest i lyan
- Skånes djurpark
- Ätit cirka 100 liter Ottosglass
- Stekt en hel vecka på stranden
- Picknick på mitt tak
- Båtutflykt till Werners stuga på Sturkö
- Varit på bröllop 
- Tosselilla
- Båtcamping i blekinge skärgård
- Sett Lars Winnerbäck live i karlskrona
- Kräftskiva
- Storshopping i Malmö
- Blue Party

Ett väldigt sentimentalt inlägg fick detta bli, men det kan det vara värt ibland! 

/ Kärlek från M. 

Kommentarer
Postat av: lojjsan

det va riktigt rolig att få träffa er :)

2008-08-18 @ 19:06:41
URL: http://loolouisee.blogg.se/
Postat av: Therese

helt galet rolig sommar har vi haft ;) du glömde Winnerbäck ;)

2008-08-18 @ 23:50:16
URL: http://tessother.blogg.se/
Postat av: Mik

gud vilken bra sommar vi har haft tillsammans! :)

2008-08-19 @ 11:26:47
URL: http://mhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0