Looking from a window above

Dagen började mindre fint med att bussen inte startade imorse och att jag därför blev en kvart försenad. Sen har dagen flytigt på med grafisk kommunikation, svenska B och engelska C endan fram till halv 6 (!!). Suck vad trött man var när man kom hem då. Som tur är så hade jag åtminstone en lång rast på 2 timmar då jag tillsammans med Nathalie gick och käkade på HoB, hot chicken och varm chokladmjölk fick det bli! Tog även tillfället till ära och planerade till vårt gemensamma gympapass som vi ska hålla i höst. Det börjar nästnästa torsdag och vi ska då ha gymnastik med en grupp 6-åringar. Spännande? 




Kommentarer
Postat av: Therese

låter jättespännande ;)



HoB utan mig o Mik, låter inte bra ;)

2008-08-26 @ 20:01:40
URL: http://tessother.blogg.se/
Postat av: Mik

Jag håller med tessan!

2008-08-26 @ 20:55:20
URL: http://mhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0