Om hjärtat sitter kvar

DAGENS BÄSTA CITAT:
"Om det är något min tjej kan, så är det att käka korv"  - sagt av David Winqvist ;)


Igår så gjorde jag en riktig spontangrej, åkte till Karlskrona utan att ha en blekaste aning om hur jag skulle ta mig hem. Men det löste sig på ett väldigt fint sätt iaf!
Kvällen var oerhört lyckad, det blev promenad och pizzakäk i Karlskrona innan vi till sist bänkade oss framför scenen och väntade på att Winnerbäck skulle börja spela.
Innan han så var det först Emil Jensen (en skum snubbe som stod och pratade om snorkråkor i ungefär 10 minuter), Någon Marcus som var sjuktbra (ska absolut ladda ner lite av hans musik!), Miss Li (som rockade fett, helt galet bra scenframträdande) och sen till sist så kom han, mannen som tagit våra hjärtan med storm (eller något?) - LARS WINNERBÄCK! 
Det var bättre än jag hade väntat mig faktiskt, och absolut värt pengarna! Efter att det var slut så begav vi oss ut på stan, gick in på krogen och satt där och snackade lite innan vi till sist bestämde oss för att sova en timme i bilen, det lät nämligen ganska skönt när Davve förslog det men jag lovar att det var INTE skönt att sova 4 stycken i en bil! Oerhört obekvämt, så när vi sen vid 4-tiden körde mot stationen för att jag skulle hoppa på tåget så var det nog inte många som hade sovit mer än max 5 minuter.
Så vid 7-tiden imorse så kom jag hem till Tollarp, lagom till att mamma skulle köra till jobbet så skulle jag gå och lägga mig. 



The gang!


Alex å SÅNT!!  (klockrent!)


Vår snygga filt som vi blev tvungna att köpa, allt för att ha något att sitta på under tiden som vi väntade. Filten kom sen även bra till hands både som värme och som täcke när vi skulle sova.


<3<3<3
Vi stod ju i alla fall nästan längst fram!! :)


Davves tjej, även kallad "korvkäkartjejen" ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, Winnerbäck<3 Fin man det där.



Haha fint citat ;)

2008-08-08 @ 01:28:16
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: Em

haha, skönt citat!

2008-08-08 @ 01:30:42
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: Therese

aaw vad söta ni är :) davids citat var inte att leka med heller :D

2008-08-08 @ 12:13:26
URL: http://tessother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0