Shake your shit

Veckan tog en fin start med att jag är ledig första dagen. Men inte låg jag på latsidan för det, nejnej, redan halv 9 steg jag upp och följde med mamma ut på en promenad med Max & Morgan. Sen in till stan och gick på second hand med mormor. Jag kände att det var ett tag sen sist och det är alltid lika kul (finns det något som inkluderar shopping som jag INTE gillar?), inhandlade mig en ny (för mig) väska och ett skärp. Me like!
Nu är jag dock lite rastlös, vad finns det egentligen att göra när alla andra går i skolan? Får se vad jag hittar på. 
Ikväll står det i alla fall träning med Hannah på schemat, får bara vänta tills hon kommit hem från skolan. Kanske ska roa mig med att börja läsa boken som jag lånade på skolbiblioteket i fredags "Lullaby - Sarah Dessen", har läst hennes andra bok som heter "Just Listen" och kan rekommendera den till alla, den är en av mina favoritböcker (det är ett väldigt gott betyg med tanke på hur mkt böcker jag läser). Den är dock på engelska men har hyfsat enkel engelska så att efter en stund tänker man inte ens på att det är på ett annat språk eftersom den är så bra. Hoppas nu bara att Lullaby är precis lika bra! 


Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0