I'm walking on sunshine

Blev som sagt malmö för hela slanten med basen (- Nathalie) i fredags. 10.23 gick tåget och vi fick stå hela vägen ner till malmö eftersom det var så fullt med folk, men det var helt klart trevligt ändå för vi träffade på både en supertrevlig tågkonduktör och Louise och hennes mamma! :) 
Men för att sammanfatta vår 5-timmars shopping runda så var det helt klart den bästa shoppingturen NÅNSIN (och det menar jag verkligen). Hittade riktigt mycket och är sjukt nöjd med exakt allt. Just därför tänkte jag nu visa min inköp för er som är intresserade! 


Vita höga shorts från Monki!


Korallfärgad body från Gina (ser dock mer rosa ut på bilden)


Svart oversize tröja från Monki!


BH från lindex och trosor från Bikbok  (+ 3 par andra trosor som jag också köpte, men det är endast VIP som får se dom ;) )


Korallröda chinos/shorts från Monki!



Mintgrön T-shirt från Monki!


BAS-linne från H&M!


Mössa och en jättestor och jättegosig halsduk på H&M!
Måste ju ladda upp inför hösten!



Skärp från MQ!


Mörkblåa chinos från Vero Moda!

Kommentarer
Postat av: BAS N

Haha, vilka är VIP?

2008-08-19 @ 21:54:16
URL: http://nathalienilsson.blogspot.com/
Postat av: Magdalena

När jag skriver VIP så menar jag givetvis dom som jobbar på videobutiken VIP. Vad annars? ;)

2008-08-20 @ 14:51:00
URL: http://magdalenanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0