1,2,3 BLÅFEST!

I fredagskväll så var det planerings/pyssel/mys kväll med hela basen, bland annat så satt jag i 1,5 timme och fäste band runt mina skor för att dom skulle bli blåa. Lätt värt besväret för det blev mycket fint! 
Sen på lördagsdagen så var det förberedelser som gällde hela dagen, bland annat göra blå is, pimpa tältet, fixa musik, pimpa oss själva, hänga upp sven och massa massa massa annat. 
Halv 9 så började det då droppa in lite blått folk i min trädgård, och en timme senare så var alla blågästerna komna! 
Resten av kvällen gick åt till att bada med kläderna på ett x antal gånger, dansa och festa loss! Kändes som kvällen var över på 10 minuter, kan nog vara ett tecken på att vi hade sjukt kul? Jag skulle tro det för blåfesten var helt klart det ultimata sättet att avsluta mitt livs roligaste sommar!! 












Idag så vaknade jag vid 9 tiden med 6 stycken andra blåsmurfar på mitt rum (Basen och Snurrisarna så klart, eftersom vi är dom enda som verkligen vet hur man festar och inte ger upp förens in i det sista). Sen blev det frukost och så hjälptes vi åt att röja lite där ute, därefter fick det bli mys på mitt rum tills dom åkte hem vid kvart över 2.
Därefter lyckades basen helt på egen hand ta ner det enorma partytältet, vem behöver män när man har basen?
Så sen firade vi det, vår lyckade fest och allas bakfyllehumör med att gå ner till Conny's och käka pizza. Helt underbart gott, hur fint är det inte att jag har ätit pizza 5 dagar dom senaste 2 veckorna? 


Skål älskling, skål!


God morgon?


Vi bara schteker!

Kommentarer
Postat av: Mik

SVEN! <3 ;) haha aldrig tråkig stund med basen och snurri :)

2008-08-19 @ 11:29:36
URL: http://mhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0