The day I learn to fly

Igår blev det en runda på stan med Tess, blev även lunchning på HoB med henne och Mik. Finns inget bättre ställe i stan att äta på, och även om vi har ätit där minst 100 gånger i sommar så tröttnar jag aldrig!
FIck lite shoppingmani när vi var inne i 10-kronors affären så jag inhandlade mig 4 jättefina galgar och två tandborstar (man vet ju aldrig vem helt plötsligt kan behöva en tandborste ;)) - allt för endast 30 kr!



Sen blev det hem, käka och göra vid mig sen in till stan igen, ut till Österäng till Tess och började förfesta med henne, Mik, Alex, Eken och Stampe. Mycket nöje med ölspelet och "jag har aldrig" innan vi fick skjuts av Tess mamma ut till Åsum. GUN ROTHER - VILKEN PINGLA!!
Från och till så var det en ganska kul kväll, men kan det bli något annat när man har både spiderpig lek OCH dans på bordet? Så tack för det Johanna & Paulina (det var nämligen deras 18-årsfest).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0