Jag vill ha dig på riktigt här inatt

Ikväll har  vi (BASEN samt Snurrisarna) haft en seriöst planerad picknick i Egna Hem/Österängs området. Efter många om och men så blev den till sist ganska fin, och den fick genast massa fler poäng när Tess och Mik tar fram en överaskning - DUMLEKLUBBOR! Sjukt bra med överaskningsgodis, det borde vi ha oftare!
Efteråt så gick vi och hyrde film på VIP (ett tips, hyr aldrig film där!) och det blev då Napoleon Dynamite (ett tips till, låt inte Ville bestämma film!), sjukt dålig film helt utan handling men slutet var underbart - "Jag fångade en jättegod aborre innan".

Nu ska jag nog ta och sova, har dock lite problem med att sova nu när jag totalt har vänt på dygnet. Var ju uppe till sju imorse och vaknade vid 12-tiden. Jobbigtjobbigt.
Imorgon är det i alla fall fest som gäller, förfest hos Tess och sen 18-års fest på Norra Åsum. Mycket nöje!
Sleep tight!





Idag var denna gullungen och badade hos oss. Jag och mamma tyckte det var superkallt, badkrukor som vi är,  men han tyckte det var det roligaste nånsin! ;) Fick nästan dra upp honom ur bassängen när hans lilla snopp var jätteröd av kyla.


Mamma & Isac :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0