Det är dags att dra

Malmö igår var fint, åkte buss dit vid sextiden och chockande nog så var det inte bara basen som satt på bussen, utan även delar av snurriversal (alltså Ville, Werner and Hence). Väl framme efter 1, 45 minuters bussfärd så blev det att vi hann se en halv låt av Flogging Molly, käka något som försökte likna kebab, se Millencollin, komma fram till att 40% av befolkningen vet att langos kommer från Ungern och till sist ta tåget hem. 

Imorse bjöd Tessan på super frukost och sen tog jag bussen hem när dom andra flickorna skulle till skolan. Var en aning rastlös och bestämde mig för att ut och springa. Det blev att jag imponerade mig själv lite genom att springa så mycket som 8 km. Måste få ordning på min träning nu efter denna slappa tjockissommaren ;). 
Sen blev det att duscha och åka in och ha dagens första och enda lektion - Engelska C. Hade räknat med att Emil och Fidde skulle ha lektionen med mig men dom latfisarna svek mig så jag fick sitta där helt ensam trist nog. (hoppas ni läser detta och får dåligt samvete för att ni övergav mig). 

Nu är jag hungrig och ska därför äta en banan.
Tack och hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0