Det hjärta som skulle bli ditt

Min livs sista "första-dagen-i-skolan-efter-sommarlovet-dag" idag, känns både spännande och ganska läskigt. Men det var dock ganska fint att få se sitt nya schema som jag nu ska presentera för dig min kära läsare:
Måndag - 08.30 - 11.45
Tisdag - 08.30 - 17.25 (det är dock ganska drygt)
Onsdag - 08.10 - 09.45
Torsdag - 08.30 - 16.00
Fredag - 13.20 - 14.45 

Efter skolan så gick BASEN och handlade fika på domus, det fick bli mariekex, muffins, havreflarn och kanelbullar. Sen begav vi oss hem till Pihl där resten av Snurriversal befann sig och så avnjöt vi ett litet fint kaffferep i hans trädgård. Jag drack till och med en hel kopp kaffe (nästan), det är dock skitäckligt och jag har bestämt mig att i höst ska jag lära mig dricka te istället, det är ju faktiskt helt okej att dricka + att det ser så sjukt mysigt ut! 

Nu ska jag däremot titta på "Hjälp, jag kan inte sluta fisa". Låter väldigt spännande!
Imorgon väntar ännu en skoldag då jag är en mp3-elev =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0