I'm too lost in everything about you

Ojoj, idag har jag varit flitig och gjort saker som vuxna gör!

1. Städat hela huset, påminn mig att aldrig köpa ett stort hus innan jag har råd med hemhjälp!! Alltid när jag städar så brukar jag bli så väldigt varm och svettig så idag bestämde jag mig för att lösa detta problemet genom att bara ha på mig underkläder och förkläde (bör tilläggas att jag var ensam hemma) och det var helt klart mycket bättre! Så ett tips till alla är att städa halvnakna (det hade förmodligen även fått omvärlden att uppskatta städerskor mer!)

2. Gått upp till skogen och kört en löprunda, vilket var riktigt härligt! Jag brukar ge upp löpandet på vintern då jag inte gillar kombinationen att vara svettig men samtidigt kall. Men idag var det underbart, och då ska jag inte ens tala om hur skönt det var med en varm dusch efteråt! 

3. Lagat (räknas det som att laga om man klipper upp en förpackning?) lunch, risgrynsgröt med saftsås, mumsfilibaba! det är egentligen skamligt att man bara äter det vid jul så gott som det är! 

4. Och nu ska jag cykla iväg för avslutning med barngruppen. Vi ska leka lekar och fika på mina lussebullar som jag bakade igår samt julmust!

Ikväll ska jag sen hem till min bror och hälsa på honom, trevligt eftersom det är så sällan man ser av honom! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

läs min nya läsvärda blogg : www.psulejmani.blogg.se

2008-12-11 @ 22:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0