Don't say they should grow up and out of it

Vet inte vad det var för fel på mig igår, men jag var så onaturligt trött! Halv 10 gav jag upp mina försök att hålla ögonen öppna och gick till sängs, HALV ELVA vaknade jag idag! Det är TRETTON timmars sömn, kan inte ens minnas när jag sov så länge sist! I vanliga fall är jag en sådan där anti-sömn-människa som tycker sömn är överskattat och något man bara gör för att man absolut måste, sisådär 6 timmars sömn är lagom för mig! Jag är i chock!

Nu ska jag åka in till badhuset med mamma och simma lite! Det ska bli härligt!  :)

Kommentarer
Postat av: josse

du kanske håller på att bli sjuk ;)

2008-12-17 @ 17:02:18
Postat av: kajsa

känns som man tar ut lovet i förväg! tror det är därför man blir så trött, haha!

2008-12-18 @ 10:26:39
URL: http://malmbergholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0