Dreaming of a white christmas

Idag ställde jag klockan på 07.00 (observera att jag gjorde detta trots att jag är ledig idag) för att krypa upp i soffan invirad i mitt täcke och med min chokladkalender i högsta hugg. Allt detta, givetvis för att se första avsnittet av julkalendern!! 
Den verkar riktigt lovande och jag kan inte säga att det förvånar mig så väldigt eftersom det trots allt är ANDERS OCH MÅNS! :) Jag kände riktig julkänsla där jag satt och öppnade luckor och knaprade på min chokladbit, och jag ska minsann ställa klockan på väckning varenda morgon fram till julafton! 



Nu sitter jag invirad i min morgonrock och ska snart bege mig in till staden. Ikväll blir det mat på HoB med Mik och Tess, sen skönhetskväll på Yllan anordnat av Mary Kay. Ska minsann få oss en sminkningskurs, spännande! :) 

Kommentarer
Postat av: guess who ;)

mår nästan dåligt när jag ser att du går upp klockan s-j-u när du är ledig! julkalendern går på kvällen också ju :O

2008-12-02 @ 15:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0