I want it too much

Ikväll står det 3:3 på schemat och jag kan säga att mina förväntningar är ungefär en centimeter höga. MEN, så brukar det också vara då det blir som bäst! Höga förväntningar leder i längden bara till besvikelse har jag märkt genom åren. 
Men vi får se hur det blir, det blir säkert askalas kul! Nu ska jag äta mig en knäckemacka och lite te innan jag tar bussen in till stan för ett baskalas hos Tess innan vi beger er oss mot vä på förfest, och sen till vårt sista stopp för kvällen - KAOS. Ganska kul namn, Kaos. Jag gillar det ordet. 

En fråga: Varför vill inte blogg.se ladda upp mina bilder? 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men Magdalena, menar du att du inte vet vem Kattamaja är? :O

2008-12-05 @ 18:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0