If I gave you my heart

Gårkvällen blev precis som jag förutspådde, nämligen över mina (låga) förväntningar! 
Jag hade en askalas kul kväll, dock lite besviken på folks fantasi och engagemang till att spöka ut sig då cirka 90% av 3:3 gästerna hade satt på sig det första svarta eller vita de hittade i garderoben och sen nöjt sig med det.
Men eftersom gårkvällen var min debut på KAOS så kan jag säga att stället var bra, ungefär som en mörk liten grotta man kröp in i. 

Jag hörde nyligen ett litet rykte om att Isac skulle komma på besök idag, och sen även min bror. 
Kanske på tiden att jag går och tar en dusch då, och försöker skrubba bort alla svarta prickar från min kropp. Wish me good luck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0