If you are black or white

Tänkte dela med mig av lite bilder från i fredags, som jag snodde från Mikaelas bilddagbok.
Det kommer förmodligen, inom sinom tid, dyka upp flera på min egen bilddagbok!


Dock ser mina svarta prickar sjukt dassiga ut på dessa bilder. Det är nämlgen precis innan jag och Tess fyllde på fläckarna med vår medtagen målafärg. Med alkohol i kroppen och pensel i handen så kan det hända att man överdriver lite vilket ledde till att fläckarna senare var mycket större, mycket svartare.. men dock lite mindre runda.



Här kommer även en bild på min första utkläddnad för kvällen, nämligen döden i sjunde inseglet. 
Galet läcker, eller vad tycker ni? 
Dock så ångrade jag mig sen och dressade om till en dalmatiner i klänning, eftersom jag nämnt tidigare i stort sett ingen var utklädd till någonting alls så kände att jag inte ville sticka ut alltför mycket. Plus att det är ganska arbetssamt att vara döden må ni tro! Fulltidsjobb att hålla allt det vita babytalket i ansiktet på plats! 









Kommentarer
Postat av: Hannah

Vilka bra "utklädnader" ni hade! Diggade dock din första mest.. ;)

2008-12-10 @ 17:20:52
Postat av: Elin

HAHA, varför tog du inte döden, hade gjort hela min kväll bättre än den va :D

2008-12-11 @ 10:27:55
URL: http://wippet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0