I'll have a blue Christmas without you

Efter många om och men så blev det inget julbak hemma hos Nathalie. Det blev istället att vi fikade på mackor och pratade om barnförbjudna saker i Nathalies kök fram tills det var dags för oss andra tre att ta bussen in till den stora staden igen! Väl inne i stan så kom vi i perfekt tid till Kosmorama och hann köpa både pommes, popcorn och läsk samt bestämma vilken film vi skulle se (hade nämligen dividerat om ifall vi skulle se Twilight eller Yesman i ett x antal dagar) och det fick bli Twilight! Jag är lite förvånad över att så många människor är helt kära i den filmen, jag kan dock förstå att 13-åriga flickor gillar den! Men eftersom det var alldeles för mycket överdrivet kärleksdravel samt huvudpersonen inte ens spelar i närheten av riktiga snyggingars liga (exempelvis Mr Brody!) så blev jag ganska uttråkad och längtade mest tills den var slut och vi kunde gå till HoB och äta (bör tilläggas att det nog mer berodde på att jag var vrålhungrig). Men den var ändå lite smårolig, så den får ett betyg på 2,5 jultomtar utav 5 möjliga! :)

Därefter blev det som sagt mat på House of Bagels och därefter gick vi gem tll Tess och skrev julrim till vår klappar! Vi kanske ska satsa på en karriär som tomtenissar för våra rim var verkligen något i världsklass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0