I'm still a rockstar


Sitter här och njuter av mitt köp jag precis gjorde, nämligen en ny Adidas axelväska, var i stort behov av en sådan och denna var lagom supersnygg! :) Den ska minsann bli min julklapp till mig själv! 

Nu ska jag bege mig in till staden för att gå på C4:as skolavslutnings-konsert. Tror minsann inte att någon skola har en sådan rockig skolavslutning som C4! Det känns dock en aning konstigt att detta är den sista julavslutningen jag någonsin kommer gå på (fram tills jag ska gå på mina barns åtminstone, men det hoppas vi dröjer!).

Tess och Mik ska dansa så det ska bli extra kul att titta på. Och därefter så ska hela basen hem till Nathalie och julbaka! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0