Jul nummer 1

Tiden rullar på snabbt och en hel helg har redan gått. Lördagen gick åt diverse småsaker som övningskörning, julpynt och träning. På kvällen kom Vilhelm, som jag saknat när han var ute i den stora vida världen. Så lördagkväll och söndag gick åt till att göra absolut ingenting, men att göra ingenting med världens bästa person är inte helt fel det heller! :)

Idag är det BASJUL, vilket innebär att jag ska träffa Nathalie, Therese och Mikaela och ha en låtsas julafton. Vi ska laga middag, dela ut alla våra julklappar (jag ska ge bort inte mindre än 9 julklappar! Några har tydligen varit riktigt snälla i år!) och så ska vi ha dunderroligt som bara vi kan!

Nu får jag skynda mig, måste plocka ihop alla klapparna och göra mig själv julfin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0