Just how much I have missed you

Idag har jag varit i skolan och jobbat på, flitig som en myra! Även hunnit med att handla en julklapp, gå till biblioteket och låna böcker (fick med mig inte mindre än FEM stycken hem så jag är uppladdad inför ett helt jullov), gå en runda på stan med Nathalie och till sist ta en spruta mot fästingar. 

Just nu sitter jag och laddar upp batterierna på i stort sett hela mitt liv. Laddar nämligen mobilen, kameran, ipoden och datan, samt laddar mina egna energibatteri inför gympan ikväll! Under tiden tänkte jag visa er vad som gömde sig i min adventskalender idag! 



Det sjuka är att jag under min shoppingrunda idag spanade på just den här tesilen (för det är vad det är för er som inte såg det) och funderade på att köpa den! Tänk att min mamma känner mig så väl att hon visste att jag skulle gilla den!
Fast, kanske inte så svårt, jag brukar gilla praktiska saker som ser extra gulliga ut (den är nämligen formad som ett hjärta för er som inte såg det heller). 
Så nu kommer det bli ÄNNU roligare att dricka te, nu när jag har en sådan här störtsöt tesil! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0