Last Christmas I gave you my heart

Gårdagen var mycket lyckad! Började med att vi lagade kycklingfilé, potatis, bearniesås och en finfin sallad, MUMS! Därefter började vi, spända till tusen, vår julklappsöppning! 1,5 timme senare var rummet fullt av julpapper och vi satt alla där och log över våra fina klappar, som sannerligen speglade våra personligheter. Nathalie fick nämligen stilrena praktiska saker samt skönhetsartiklar, Mik fick en hel festutstyrsel, te-freaket Tess fick framförallt massa te och tetillbehör medan jag fick en massa söta och ganska onödiga prylar (men det är ju exakt sån jag är, söt men jävligt onödig!).

Mina paket bestod av bland annat ett blommigt nattlinne, en urläcker blommig termos, hjärtformad kakform (snacka om att jag ska laga kladdkaka i helgen!), rosa trosor, DUNDERSÖTA disneyplåster, en drinkblandarbok och till sist men inte minst tidernas sötaste tändsticksask (som förövrigt är ett väldigt svårt ord att utala). :)




Kommentarer
Postat av: Elin

mycket sant, det blir alltid tännstickssash ungefär

2008-12-26 @ 18:45:30
URL: http://wippet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0