Stiger med tända ljus

Eftersom min bror skulle stiga upp i ottan så fick ju även jag göra detsamma, och då var det tänkt att jag skulle åka till skolan och göra absolut ingenting. Men istället kom Nathalie med den strålande idén att jag skulle titta på Österängs luciatåg, som hon även skulle delta i. Så fick det bli, och det var helt lysande (hihi)! Mycket trevligt, luciatåg är verkligen mysigt! Att SMNV även framförde en liten dans (mindre bra men ack så rolig) gjorde ju saken ännu bättre!
Men nu har jag tagit mig in till skolan och ska ha ett litet möte, därefter blir det julklappsjakt med mamma! :)

Ikväll är det ju lussevaka, i år har det fallit så att denna dagen infaller på en fredag. Tar i och för sig bort lite av charmen att komma extra trött till skolan dagen efter, men jag har egentligen aldrig gillat att vara galet trött i skolan samt tjata för allt man är värd för att hitta någon som kan hämta en mitt i natten på en vardag. (Förra året så mutade vi Nathalies farmor med lussebullar för att hon skulle stiga upp och hämta oss!).
Så jag tycker det är ganska skönt att det är en fredag trots allt, och på schemat står det Grand och Class!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Just det ja! :D

2008-12-13 @ 21:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0