Tänd ett ljus för allt du tror på

Hemma från en femtimmars shoppingtur med mamma, och även om det betyder att jag just nu är galet trött så betyder det även att ALLA mina julklappar är färdiga!! :) Kan inte riktigt förstå att jag redan, den 12 december, har lyckats handla alla mina julklappar! Jag hade dock tänkt köpa en ny ipod till mig själv i julklapp, men eftersom jag istället valt att lägga så mycket pengar på mina nära och kära (samt köpt ett par dyra skor för några veckor sen) så får jag tänka om i något billigare banor, så det får bli något i stil med ett par strumpor! 

Just nu är jag så trött att jag inte förstår hur jag ska orka gå ut ikväll. Det känns förtillfället mer lockande att va hemma och vila hela kvällen! Men jag kommer förmodligen känna helt annorlunda om några timmar, får ta mig en lussebulle och sen en dusch så gör det säkert susen på mitt humör! 

Förresten, blä på detta snusk-äckel-slask väder! Det är inte roligt att vara ute och gå i det, mina tår fryser. 

En dag som denna kan det behövas en sommar-njutar bild för att hålla hoppet uppe! 



Kommentarer
Postat av: Mik

Vad bra det du! ;)

2008-12-14 @ 22:53:41
URL: http://mhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0