I just want you for my own

Dålig uppdatering under helgens gång, men jag har gjort roligare saker än suttit vid datorn helt enkelt. Fredagen bjöd på en mindre lyckad utgång, borde följt mina instinkter och satsat på en hemmakväll? Resten av helgen har varit mer lyckad då den tiden har spenderats hemma hos mitt livs stora kärlek! :)

Idag har Tessie varit här och julfikat lite, men nu är hon hemsprungen så jag funderar på om jag ska ta denna kvällen till att slå in julklappar? Så får det nog minsann bli :)
Det är alltid lika mysigt att sätta på julmusik och slå in alla klapparna i olika fina papper! I år är jag verkligen nöjd med mina julklappar, och jag har även varit mer generös än vanligt så alla ska få minst 2 julklappar från mig! Summan av kardemumman,  jag har massor av julklappar att slå in och borde nog börja nu på momangen om jag ska bli klar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0