All I want for christmas

Efter en kvarts skrubbande så lyckades jag till slut få bort alla mina svarta prickar, trodde jag! Upptäckte dock en senare på kvällen som jag hade missat. 
Annars så gjorde jag en massa kul grejer igår, först och främst så var jag hemma hos Ville och tittade på julkalendern! Eftersom han inte är lika flitig som jag och tittar varje morgon på TV så fick vi se om alla avsnitten, inte mig emot då jag är ett big fan av julkalendern! I år är julkalendern suverän, om ni inte har tittat på den så har ni verkligen gått miste om något! 
Därefter var vi och åt på Rosegarden med familjen Pihl, och jag kan faktiskt hålla med min pappa om att maten där är väldigt god (jag har nämligen aldrig varit där förut medan min far brukar skryta om stället). Efter att jag, som jag alltid gör när det är buffé, ätit mig proppmätt så gick vi hem och bakade LUSSEKATTER! :D Och till skillnad från mitt förra lussebak som jag hade med basen, så blev dessa bullarna helt kanon! Jag kan nästan till och med påstå att jag ALDRIG bakat så perfekta lussebullar (och jag är ändå en mäster bakare), men det är i och för sig inte så förvånande eftersom det mesta Vilhelm och jag gör tillsammans brukar bli helt perfekt! Vi är ju trots allt det bästa teamet man kan hitta! :)

Idag däremot har jag fått stressa från morgon till kväll och jag är trött  som in i bomben! Har haft genrep, förberedelser in för uppvisningen och till sist den faktiska uppvisningen! Allting gick kanon, även om jag fick stressa med mina ombyten då jag var med inne på golvet nästa hela tiden. Pricken över i:et på uppvisningen var helt klart när jag improviserade i slutet av en dans och satte mig på rumpan! 
Men det är sånt som händer och ett gott skratt förlänger ju livet sägs det, så jag kommer förmodligen leva tills jag är minst 100! Nu luktar det mat, dags att fylla på magen! 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

...and we got it on tape. Youtube nästa!

2008-12-07 @ 22:05:38
Postat av: Pappa

Snyggt! Ut med det på Youtube!

2008-12-08 @ 08:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0