Jag ser det snöar, jag ser det snöar

Efter träningen igår så dök två små flickor upp hemma hos mig, nämligen Mik & Tess, och då fick vi ha lite kvällsfik bestående av mackor och te. Sen var tanken att vi skulle kollat på världens bästa julfilm, Love Actually. Men riktigt så blev det inte, utan vi "fastnade" (ett vanligt fenomen inom basen) istället i mitt kök i 3 timmar! :)

Idag var det dags för årets första Lusse-bak, som visade sig bli årtiondets mest MISSLYCKADE! Men även något av de roligare baken jag varit med om! Men ett litet kom ihåg är att aldrig hälla i mjölet innan saffran, det är åtminstone något som jag aldrig kommer göra om!



Förresten så snöar det ute vilket är helt underbart!  :)


Kommentarer
Postat av: Siri

Vad är basen?

2008-12-08 @ 00:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0