What I would be without you

Varför är inte alla måndagar så här bra? Fast precis som med allt annat, så hade man förmodligen inte uppskattat det lika mycket ifall alla måndagar vore toppen! 

Kvällen började med en Chicken Fenix på HoB med Mik, där vi dagen till ära även blev bjudna på en julmust! 
Efter att ha ätit oss mätta och belåtna så började vi traska mot söder där vi även plockade upp Tess, innan vi kom till vår slutdestination - Yllan! Spännande kväll där man förmodligen lärt sig ett och annat. Och även om jag en stund var rädd att folk skulle erbjuda mig pengar på bussen hem (jag såg nämligen ut som en prostituerad) så blev resultatet ändå ganska bra.

När vi var färdig sminkade och fullproppade med information så följde jag med Tess hem. Där fyllde vi våra magar med mackor, blåbärs-te och kanelbullar, vilket inte satt helt fel! 
Nu är jag nästintill precis hemkommen och ska sova en runda, den spännande fortsättningen på julkalendern kallar ju trots allt redan 07.15 imorgon! Sov gott mina vänner! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0