Even the best fall down sometimes

Kändes som en passande rubrik, vet egentligen inte varför men det gjorde det.

Dagen började med att jag vaknade exakt 10.47 (det hör till saken att jag skulle vara hos frisören klockan 11), som du säkert förstår så fick jag skynda mig en aning. Men jag hann tvätta håret, föna håret, borsta tänderna, ta mascara och klä på mig och kom faktiskt bara tre minuter för sent. Poäng till mig faktiskt :)
Sen idag så har jag städat hela vårt hus, både dammtorkat och dammsugit, det var tråkigt, påminn mig om att aldrig köpa ett stort hus utan att först ha råd med städhjälp!

Efter det så har jag gjort en massa saker däribland tränat, ätit mat, kollat på film och ätit glass (vilket börjar bli ett beroende då jag har ätit glass 5 kvällar i rad nu).
Nu blir det väl att hoppa i säng snart, imorgon är det ingen vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag, för det är NATHALIES FÖDELESEDAG! hurra hurra hurra! :D

Better to have a broken nose than a broken heart -

/ yours truly M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0